- Szczegóły
- Opublikowano: 01 grudzień 2017
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Reszlu
poszukuje osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I OBSŁUGI KLIENTA
Zadania m.in.:
- sprawowanie kontroli stanem technicznym budynków i obiektów ,
- sprawowanie kontroli dotyczącej dokumentacji technicznej budynków i obiektów,
- proste kosztorysowanie i wycena prac oraz remontów,
- prowadzenie procesu windykacyjnego,
- prowadzenie niektórych spraw związanych z procesem budowlanym,
- obsługa klienta.
Wymagania:
- znajomość przepisów budowlanych,
- umiejętność kosztorysowania,
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami ,
- znajomość zasad windykacji,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera,
- zapał, zaangażowanie do pracy, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym,
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju osobistego,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub (pocztą tradycyjną) ul. 1 Maja 6 11-440 Reszel do dnia 31.12.2017 r.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.