Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Reszlu
poszukuje osoby na stanowisko:

 

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I OBSŁUGI KLIENTA

Zadania m.in.:

  • sprawowanie kontroli stanem technicznym  budynków i obiektów ,
  • sprawowanie kontroli dotyczącej dokumentacji technicznej budynków i obiektów,
  • proste kosztorysowanie i wycena prac oraz remontów,
  • prowadzenie procesu windykacyjnego,
  • prowadzenie niektórych spraw związanych z procesem budowlanym,
  • obsługa klienta. 

Wymagania:

  • znajomość  przepisów budowlanych,
  • umiejętność kosztorysowania,
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami ,
  • znajomość zasad windykacji,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera,
  • zapał, zaangażowanie do pracy, umiejętność pracy w zespole.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym,
  • stabilne zatrudnienie,
  • możliwość rozwoju osobistego,

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub (pocztą tradycyjną) ul. 1 Maja 6 11-440 Reszel  do dnia 31.12.2017  r.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.