Reszel, dnia 27 grudnia 2024 r.


Prezes Zarządu Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Reszlu

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Kierownik Produkcji

I. Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie średnie lub wyższe.
2. Posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych.
3. Co najmniej 5 letni staż pracy.
4. Preferowane uprawnienia budowlane instalacyjne bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i     kanalizacyjnych.
5. Znajomość przepisów z zakresu:
• Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
• Prawa Budowlanego
• Prawa ochrony środowiska
• Prawa Wodnego
• Ustawy o odpadach
• Znajomość obsługi komputera w zakresie edytorów tekstowych, mile widziane w zakresie programów kosztorysowych
• Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
• Nie karalność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie.
6. Prawo jazdy kategorii B.

II. Wymagania dodatkowe:

1. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia spraw wodociągowo – kanalizacyjnych oraz w zakresie realizacji zadań  inwestycyjnych i remontowych
2. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
3. Samodzielność, komunikatywność w kontaktach z ludźmi
4. Umiejętność planowania i organizowania pracy na zajmowanym stanowisku
5. Nieposzlakowana opinia

Czytaj więcej...

                                                                                                                                           Reszel, 21.02.2025 r.

 OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY

                                     

Prezes Zarządu Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. technicznych i inżynierii produkcji.

Liczba lub wymiar etatów: 1.

Miejsce wykonywania pracy: WPK Sp. z o.o.  ul. 1 Maja 6 11-440 Reszel.

 

Główne obowiązki:

  • nadzór i koordynacja prac realizowanych przez wykonawców zewnętrznych oraz przez Spółkę,
  • przygotowywanie i nadzór nad inwestycjami budowlanymi,
  • prowadzenie dokumentacji procesów inwestycyjnych i rozliczenie kosztów realizacji inwestycji, 
  • udział w opracowywaniu harmonogramów realizacji inwestycji,
  • przygotowanie kosztorysów inwestorskich, czynny udział w opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonawczej,
  • udział w uzyskiwaniu niezbędnych pozwoleń, zgód, zgłoszeń oraz decyzji administracyjnych związanych z realizacją inwestycji,
  • raportowanie o przebiegu inwestycji,
  • archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją inwestycji,
  • prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z budowami,
  • przygotowanie dokumentów technicznych oraz kosztorysów dotyczących wykonywanych robót,
  • sporządzanie warunków technicznych dla przyłączy obiektów budowlanych do infrastruktury wod-kan w zasobach Spółki.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie – co najmniej średnie,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie – średnie lub wyższe,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • uprawnienia sanitarne mile widziane.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów


CV i inne dokumenty można przesłać na adres Spółki lub na  e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć osobiście do dnia 15.04.2025 r.

 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 89 755 02 05 lub  89 755 06 31, w. 21.