- Szczegóły
- Utworzono: 13 grudzień 2024
- Szczegóły
- Utworzono: 27 grudzień 2024
Reszel, dnia 27 grudnia 2024 r.
Prezes Zarządu Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Reszlu
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Kierownik Produkcji
I. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie średnie lub wyższe.
2. Posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych.
3. Co najmniej 5 letni staż pracy.
4. Preferowane uprawnienia budowlane instalacyjne bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych.
5. Znajomość przepisów z zakresu:
• Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
• Prawa Budowlanego
• Prawa ochrony środowiska
• Prawa Wodnego
• Ustawy o odpadach
• Znajomość obsługi komputera w zakresie edytorów tekstowych, mile widziane w zakresie programów kosztorysowych
• Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
• Nie karalność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie.
6. Prawo jazdy kategorii B.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia spraw wodociągowo – kanalizacyjnych oraz w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
2. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
3. Samodzielność, komunikatywność w kontaktach z ludźmi
4. Umiejętność planowania i organizowania pracy na zajmowanym stanowisku
5. Nieposzlakowana opinia
- Szczegóły
- Utworzono: 21 luty 2025
Reszel, 21.02.2025 r.
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY
Prezes Zarządu Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. technicznych i inżynierii produkcji.
Liczba lub wymiar etatów: 1.
Miejsce wykonywania pracy: WPK Sp. z o.o. ul. 1 Maja 6 11-440 Reszel.
Główne obowiązki:
- nadzór i koordynacja prac realizowanych przez wykonawców zewnętrznych oraz przez Spółkę,
- przygotowywanie i nadzór nad inwestycjami budowlanymi,
- prowadzenie dokumentacji procesów inwestycyjnych i rozliczenie kosztów realizacji inwestycji,
- udział w opracowywaniu harmonogramów realizacji inwestycji,
- przygotowanie kosztorysów inwestorskich, czynny udział w opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonawczej,
- udział w uzyskiwaniu niezbędnych pozwoleń, zgód, zgłoszeń oraz decyzji administracyjnych związanych z realizacją inwestycji,
- raportowanie o przebiegu inwestycji,
- archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją inwestycji,
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z budowami,
- przygotowanie dokumentów technicznych oraz kosztorysów dotyczących wykonywanych robót,
- sporządzanie warunków technicznych dla przyłączy obiektów budowlanych do infrastruktury wod-kan w zasobach Spółki.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie – co najmniej średnie,
- umiejętność biegłej obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.
Wymagania pożądane:
- wykształcenie – średnie lub wyższe,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- uprawnienia sanitarne mile widziane.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
CV i inne dokumenty można przesłać na adres Spółki lub na e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub złożyć osobiście do dnia 15.04.2025 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 89 755 02 05 lub 89 755 06 31, w. 21.
- Szczegóły
- Utworzono: 25 luty 2025